Liderii de Maine, editia a 4, 2018 – 2019

Liderii de Maine, editia a IV, 2018 – 2019

Unitatiile de invatamant participante la aceasta editie sunt:

  • Colegiul national “Radu Negru” Fagaras
  • Liceul teoretic “Ioan Pascu” Codlea
  • Liceul teoretic “George Moroianu” Sacele
  • Colegiul de stiinte “Grigore Antipa” Brasov
  • Colegiul de Stiinte ale Naturii “Emil Racovita” Brasov

Parteneri traditionali ai proiectului sunt: Primaria Brasov, Prefectura Brasov, Consiliul Judetean Brasov, Inspectoratul Judetean Scolar Brasov, Universitatea Brasov la care se adauga unitati economice pe care urmeaza sa le vizitam: Dacia Plant si Spitalul Sf. Constantin.

Noutatea acestei editii este ca pentru prima data la proiectul Liderii de Maine participa si unitati de invatamant din afara orasului Brasov, si anume din orasele municipii Sacele, Codlea si Fagaras.

  

    

Desfãsurarea proiectului:

Prezentarea proiectului în unitãtile de învãtãmant: Colegiul de stiinte „Grigore Antipa” Brasov, Colegiul de stiinte ale naturii „Emil Racovita” Brasov, Colegiul National „Radu Negru” Fagaras, Liceul teoretic „Emil Moroianu” Sacele si Liceul Teoretic „Ioan Pascu” Codlea.

Înscrierea elevilor (film de 2 min. în care prezintã motivul pentru care doreste sã participe), CV, selectie/interviu.

 Modulul I.

  • Administratia publicã localã, vizite la Primãria Brasov, Consiliul Judetean Brasov, Prefectura Brasov.
  • Turismul în Brasov, vizita Poiana Brasov, statiune turisticã de interes national, la Centru de Agrement — decembrie 2018,

Modulul II.

  • Lideri si leadership, dezbatere — ianuarie 2019

 Modulul III

  • Economia brasoveanã, vizitã la DACIA PLANT, firmã autohtonã brasoveanã — februarie 2019

 Modulul IV

  • Educatia, cea mai valoroasã investitie a unui tânãr, vizitã la Universitatea Transilvania Brasov — martie 2019

Modulul V

  • Sanatate in sistemul privat din Brasov, vizitã la Spitalul Sf. Constantin Brasov — aprilie 2019

 Festivitatea de încheiere a editiei a IV-a — mai 2019

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *